Srpen 2009

Zoopark a Dinopark ve Vyškově

7. srpna 2009 v 15:37 | Petra |  O nás
Minulý víkend jsme si udělali výlet do Vyškova do zoo- a dinoparku. Původně jsme se malinko báli, že se pucík dinosaurů bude bát, ale naštěstí byl naprosto nadšen. Na všechny si musel sedat, všechny si pohladil:)...Užil si to moc.

Zoo je malinká, není v ní mnoho exotických zvířat, spíš zvířátka tuzemská - koníci, králíčci, slepice, kozy, kravička...Z exotických snad hlavně zmíním velbloudy, bizona a ještě jakýsi velký skot.

Nejvíc byl však pucík nadšen na tzv. babiččině dvorku, kde byli různé kozy a podobně a kde se mohla zvířátka krmit zakoupeným krmivem. Tam jsme se zdrželi nejvíc a pucíka nejvíc pobavilo, když mu jedna koza papírový pytlík se zbytkem krmení vytrhla z ruky a sežrala včetně papíru:)

Po prohlédnutí zooparku nás čekal dinoexpress a asi 15minutová cesta Vyškovem do dinoparku.
Několik druhohorních živočichů:

A takhle nějak se dinosauři líhli:

Dokonce jsme zvládli i 3D kino. Lukáš z něj byl naprosto nadšený a nepotvrdil naše obavy, že se tam bude bát a bude plakat. Hltal příběh jedním dechem, brýle nasazené a vše komentoval. A vlastně i na řev došlo...v okamžiku, kdy projekce skončila a my odcházeli ven z kina. Chtěl vidět vše ještě jednou:) Pak už si jen chvíli pohrál na dinosauřím pískovišti a vláčkem jsme odjeli zase zpět k zooparku a autem pak domů. Vyškovský zoo a dinopark můžeme vřele doporučit na výlet i s malými dětmi kolem dvou let. Určitě si tu najdou své.

Nahazujeme kůlny!

6. srpna 2009 v 14:45 | Petra |  U nás doma
Miloš se (konečně:)) dokopal k tomu, že se odhodlal nahodit kůlny na dvoře. Teď už jsou hotové, zbývá je jen nabarvit...No a kdopak myslíte, že u nás zejména pracoval?
Zde malá nápověda:)
A vytvořený "umělecký podpis" :)
M. málem omývali, když viděl, co pucík během chvilky vyplodil na jeho - pokud možno vyrovnaný - výtvor. Jenže nemohl říct ani půl slova, koneckonců veškerá aktivita - navíc dobrovolná - se musí podporovat:)

Těšení se...

5. srpna 2009 v 15:43 | Petra |  Jen tak...

Toto není vlastně článek, ale spíš pozvánka, na co se můžete na blogu v blízké budoucnosti těšit...Rozhodně se pochlubíme, jak pokračuje přestavba krbu a snad se podaří i vymalovat obývák. Na krb už tu taky čekají krásné drátkované andělky od metudky. Taky tu mám krásné věcičky od Ájinky - andělku, hajánky..., tak jakmile budou mít své nové místečko, tak se ohlásí a pochlubíme se. Během prázdnin také doděláváme pokojíček, maluji nová zvířátka, takže už máme k žirafám slony, lva a palmu. Ještě chybí pár detailů a také nafotíme:) V neposlední řadě nafotím zahrádku a předhodíme vám ji ke kochání. A určitě přibude i pár dalších recepísků. Chybět nebudou ani další "reportáže" z výletů. Takže k nám určitě choďte nadále a i nadále dávejte vědět, jak se vám u nás líbí. Buď pomocí rámečku pro vzkaz vlevo, jak to dělá spousta z vás už nyní, nebo klidně do komentářů pod články:)
Jsme rádi, že jste tu s námi a těšíme se z toho.

130 let SDH Doubravník

5. srpna 2009 v 14:31 | Petra |  Jen tak...
Letos slaví naši dobrovolní hasiči výročí svého založení a na oslavu uspořádali velkou akci v Doubravníku na náměstí. Byla tu plošina, na kterou si mohli zájemci vyjet, kdo chtěl, mohl slanit z věže kostela...Celá akce se konala v rámci Slavností pernštejnského panství, takže byla spjata i se středověkým jarmarkem a dalšími akcemi. Pucíkovi se samozřejmě nejvíc líbilo množství hasičských vozů, ve kterých nutně potřeboval pózovat:

Dovolená Šumava

3. srpna 2009 v 12:37 | Petra |  O nás
Letošní týdenní dovolenou jsme strávili na Šumavě, ve vesničce Srní. Bydleli jsme v penzionu Šumava: http://www.sumava-penzion.cz/ . Jedná se o rodinný penzion, majitelé jsou velmi příjemní mladí manželé s malou holčičkou. Měli jsme ubytování s polopenzí a bylo to naprosto úžasné. Jen jsem tedy odjížděla s mylnou představou, že na dovolené díky túrám trochu zhubnu. Díky vyvařování pana majitele to bylo bohužel pouze zbožné přání:)

Fotky tentokráte nevkládám do článku, ale zveřejním celou fotogalerii:

Kochejte se a určitě si nenechte Šumavu ujít, je tam vážně nádherně. A tady jen malá ochutnávka a pozvánka do galerie: